Hear it.Feel it

Tuesday, June 28, 2011

terima kasih awak :)

Terima Kasih
awak jadi bf saya dalam masa 3bulan ney
Terima Kasih
awak terima segala kekurangan saya
Terima Kasih
awak ta pandang perempuan lain walaupun byk menghulurkan salam kenal
Terima Kasih
awak menjadi pendorong yg terbaik buat saya
Terima kasih
awak bagi semangat untuk saya terus mengejar cita-cita
Terima Kasih
awak terima sikap saya yg terlalu terburu-buru atau 'kelam' ayat awak
Terima Kasih
awak pandang saya sebagai seorang perempuan
Terima Kasih
awak sudi dengar setiap keluhan saya dan semua kesah cinta monyet saya
Terima Kasih
awak berjaya yakinkan saya terhadap keikhlasan awak
Terima Kasih
awak percayakan saya dan setia menunggu jawapan saya selama 3bulan juga perkenalan kita 

Terima Kasih Awak
untuk semuanya.. saya betul sygkan awak :)
Terima Kasih jugak
awak kata saya cantik bila pakai baju kurung walaupun saya tggu perkataan "kacak" sebenarnye.

*saya suka kacau awak kalau awak malu nak pandang saya. gelabahh. HAHAHA
| sumpah comel |


No comments:

Post a Comment