Hear it.Feel it

Thursday, February 2, 2012

| SATISFACTION!! |

Lepas dari FANMEET mestilah concertnya. Orang kata alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. HAHAHA. Memang terbaik concert PLAY! FTISLAND. Lebih 5 ribu yang datang bagi sokongan. Kira ramai lah tu kan sbb concert ney pun tak diwartakan sgt. Naseb baik aku berjaya berebut tiket diorang kann ? hahaha. Kalo korang nak tahu andai kata aku tak dapatkan tiket CONFIRM berkurung sebulan dlm bilik. Dasatt gilaa. Tp serious Syukur Alhamdulillah :) acecehh. 

Meh meh aku nk tunjuk korang sume picture yg aku amik tp tekan punya tekan ade dekat 500 keping aku dah terrrr-snape. Banyak sgt lah pulak kan. Nk upload pun line mcm ______ HAHA. so, aku main pilih2 jelah ek mana yg cantek. hihi.
~ENJOY~









No comments:

Post a Comment