Hear it.Feel it

Saturday, September 1, 2012

| Further Studies |

CAKK ! hahaa. Dapat tak rase kegembiraan aku? Aku nk kabarkan pada semua yg aku dapat sambung study. YAYY! Alhamdulillah :) Kt mana?  Tu mesti soalan korang yg seterusnye kan? Tahuu dahh, Ke UNIVERSITI SAINS MALAYSIA. Semua kata U ni hebat, ape yg hebatnye ek. Tak sabar nk tahuu. Dalam taman katanye, aku ade jugak google tgk picture. Taman gila habaq hang. hahaa.
Sape nk tgk surat tawaran aku angkat tangan cepat!! Okayy bagus, bajet nampak lah kan. Nee Nee tengokk tengokk _____
Actually, sebelum dapat surat ni aku mmg dah tahu aku dapat. Tu pun dpt txt dr mohe. So, bila dapat je surat ni tade lah mcm org dah tade pedoman hidup. Biasa2 jela, TAPI, perasaan bila tgk nama aku kat situ siap dgn kos ape sume baru REAL perasaan ni. Dalam hati macam2 ade, firecracker dah mcm 30kali main dlm hati aku ni. Bangga wehh Bangga ! Aku mmg ngidam nk masuk USM ni sbb 'TETTT" Adelahh. Ha Ha.
Couple years ago, aku pernah je apply masuk USM kos dip kejururawatan. Mase tu mmg tak fikir panjang main apply je padahey biul. *ya, aku ngaku sbb tu tak dpt* HAHA. Lepas aku tahu je aku tak dpt, bengang tu ade sbb kwn aku ade yg dapat padahal lebih kurang biul jugak tu. Mungkin REZEKI kann. yela yela, aku dah redha dah skrg.

Pastu ape lagi, nekad nk masuk jugak USM ni. Belaja pepandai mase f6 tawww. Dpt je result stpm cemerlang gemilang terbilang aku terus apply. AHA! Ini lah hasil dan keputusannye lepas dari interview kos KOMUNIKASI. Jangan ditanya soklan2 cepumass mase interview ni. Takleh lupaa aku. Ape2 pun barang yg lepas usah dikenang, yg penting dapat dah dapat dah. yay yay !

KBAI

No comments:

Post a Comment