Hear it.Feel it

Friday, September 7, 2012

| Malu gila kot |

MALUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! the end. 

Kali ni perasaan aku lebih kepada *rujuk perkara diatas* -,-' Dah nama pun blog, meh aku cerita sikit. Plus, tujuan buat blog kan nk cerita suka duka kehidupan kita yg penuh onak berduri yg penuh berliku2 tak gitu. Acececehh ayat tak boleh blah kan? Abaikan. Pada suatu hari terdapat seorang PUTERI yg menanti ketibaan PUTERA nye _______ tayah nk putera puteri sgt lah kan. Stop it Mora !! Hahaha. *meroyan dah aku ni agaknye*

Aku ade minat dgn sorang mamat ni, mungkin mamat ni pernah tolong aku mase pendaftaran kt USM ni. Dia pun budak sem1 macam aku jugak. Tak perlu kot aku cerita bende yg dia tlg tu ek, kalo cte kang 10 muka surat payah. Haha. Memandangkan kami kena pergi Kem Pimpin Siswa Siri 1, kami takde mase nk beli barang2 sbb habis je orientasi terus kem tu start so, hari terakhir orientasi kami dilepaskan ke TESCO utk beli segala mcm brg yg nak bwk ke kem tersebut.

Aku mmg kne g tesco sbb bendera merah menegak time tu so, roti aku kena beli tiga segi pun kne beli jugak buat spare. Arggghhhh kacau betul lah time nk g kem lah pulak. Aku berani kerat jari semua perempuan akan rase leceh bila bendera merah menegak, tambah2 bila kne buat aktiviti lasak nnt. Dah tu mamat yg aku minat ni pun ikut beli barang. Aku seronok gila tapi mati seronok aku bila masuk je tesco brg2 yg aku nk beli tu bersebelahan dgn brg2 lelaki. Mak aihhh, acane ni acane ni.

Aku tgk dak laki GAMBLE je amik kt situ, aku pun cuba gagahkan diri jadi mcm diorang. Nampak je mamat tu terus aku jalan terus, entah kenapa dgn kaki aku ni. Dekat 15minit jugak aku pusing2 tesco tunggu mamat tu blah. Dah blah je, apelagi sepantas kilat aku amik barang2 aku pergi bayar. Legaaaaa~
Tapi lega aku berhenti takat tu jela, aku punya lah cepat nk bayar boleh cashier tu SPOIL kan mood aku. Sbb ape?? sbb dia boleh lembab buat keje, barang aku sikit je kot 3 barang je nk scan MACAM 30 BARANG. Pastu dan dan tu jugak lah nk buka plastik tak boleh. Aku jugak yg buka, tu namanye dah TENSION sgt. Dah masuk dlm plastik, aku pusing je belakang nk tgk sape yg setia tggu blkg aku tu. GUESS WHO??? Dialah mamat tu. Menangisssssssssssssssss  

Aku sampai lari masuk kedai buku, terpaksa lah buat2 COOL ala2 kacak gitu. Terpaksa jugaklah melayang RM7.50 aku sbb beli komik padahey bengang gila. Korang tak tgk muka dia weyy, SENYUM SINIS kot. Lepas kejadian tu, aku elakkan diri dr mamat tu. Mana taknye dah lah SATU DESA dgn aku. Tiap kali nk pegi kelas mst npk muka dia. Bila tgk muka dia teringat plak kat TIGA SEGI dgn ROTI. 
Arghhh, damn!


4 comments:

  1. atotototo.. cinta mmbuat kita menggelabah... ahakx... sian sis, memang malu sungguh.. hehehe... ena pun pernah mengalami perasaan seperti sis.. ahakx...

    ReplyDelete
  2. Mula-mula tak faham apa tu berdera merah lastly baru tahu. Segi tiga tu still tak paham , hihi. comment di entry saya balik

    ReplyDelete
  3. ena faham yer?? mst slalu menggelabah ni kann. haha.

    ReplyDelete
  4. segi tiga tuu -,-' panties. Bhahahahahaa

    ReplyDelete