Hear it.Feel it

Thursday, October 11, 2012

| Dah Majuuu |

Bawa daku pergi, Maju Maju Majuuuu~ *sepatutnye laju kan?* hewhew! Ape yang maju? FACEBOOK lah weyy. Kelmarin baru aku sedar bahawasanya bila buat status ade keluar "mood". Patut makin meriah bila buka fesbukk skrg ni. Tahniah Mark Sukaburger !!

Lepas ni buat lagi bende2 yang kreatif supaya ramai org tak tinggalkan FB ciptaan hg tu yer. Mungkin hg sedar ramai yg post tentang fesbukk dah boringgg and so on. Mesti guna google translate en? HAHA. Korang semua mesti dah perasan lama bende ni tapi aku baru je kelmarin weyy, busy sgt dgn assignment smpai perubahan kt fesbukk pun tak sedar. ceyyyyyy, good MIRA. So, aritu aku punya lah buat status byk2, dlm 1 hari ade berpuluh2 status aku buat still tak sedar lagi. Bengong!! Kalo dulu status -- saya suka abang dia >.< (tandanye: kikikikiki) tapi berlainan pula sekarang. Meh sini demo sikit -- saya suka abang dia 
haaa, amacam. hahaa. padahal bende ni ade je kalo kita IM org kt fesbukk cuma skrg dy cunn kan lagi fesbukk dekat status pun boleh buat bende alah ni. Tapi, ramai yang taktahu acane nk keluarkan bende alah ni. Tu lah tujuan aku tulis bende ni, kalo tak mahu ke aku tulis bende yang remeh temeh gini. Krenye aku ni boleh dikatakan seorang yang baik sbb nk tlg korangg en en en ? Terima Kasih !! 
Aku sebenarnye minat yang Chris Putnam tu. Korang tahu tak dia ni sape?? dia ni engineer facebook ni. so, untung lah boleh buat pengguna fesbukk ni kuakan muka dia. Famous you all. Nak diringkaskan cerita aku ade je jadi bangang kejap. Aku torayy buat ni :mira: --bajet kuar muka aku -,-' HAHAHAHA. 
Cer korang torayy gak buat, mana tahu tetibe buat :mak jemah: kua muka JOHAN raja lawak en. Nice lerr.
ape-ape pun SELAMAT MENCUBA !

No comments:

Post a Comment