Hear it.Feel it

Saturday, October 13, 2012

| Touching Tetibe |

Apa korang rasa bila bace buku ni. Kalo pendapat aku lah kan, gilaa tersentuh habaq hang!! wuuu~ Aku rase setiap perkataan setiap ayat membawa makna yang sgt mendalam dan bermakna. Dan di saat aku dekat tempat belajar ni tetibe kerinduan dekat AYAH & EMAK mula bersarang dengan besarnya bila baca je petikan buku ni. Meh tengok ape yang buat aku touching lebih. hehee :')

Allah Ta'ala tidak mencipta wajah aku persis Ummi dan Ayah semata atas alasan saintifik = Bagi aku, dgn zaman yg serba moden ni ayat yg selalu kita dgr mesti lah moden gak en...'eh muka hg mcm mak hg lah, ohh BAKA mak hg lagi kuat lah tu' Mungkin perkataan BAKA tu rase mcm kasar plak tp fahaman skrg  bermaksud genetik. So, jgn marah2 ye. chill sudah :) Bila difikir2 balik, persepsi masyarakat hanya memikirkan unsur saintifik sahaja bukan. BETUL KATA BUKU!

Aku percaya wajah aku dilukis begini supaya tiap kali aku renung cermin, aku nampak Ummi dan Ayah. = Bagi aku, mesti JARANG orang yang mempunyai pemikiran gini. Sape rase dia fikir mcm ni sejak azali lagi, TAHNIAH! dan sila tinggalkan no phone korang. Nak bagi hadiah!

Tidak kira kemana aku pergi, manusia apa aku jadi, aku membawa Ummi dan Ayah bersama. = INI YANG AKU SANGAT TERHARU. Aku tak pernah dgr lagi kalimah gini dari sesiapa aww. so terharuu woo :(

Dan bila kita semakin tua, wajah kita semakin iras ibu bapa, pada waktu itu mereka mungkin sudah tiada dan Allah tahu kita rindu, kita perlu lihat wajah mereka. = PART NI MENANGIS :'( 
hmmm BETUL KATA BUKU!

p/s: saya sayang MAK & ABAH !!

3 comments: