Hear it.Feel it

Thursday, January 3, 2013

| November & Disember |

Tajuk melambangkan segalanya. November & Disember yang aku nak cerita ni takde kaitan dengan birthday sesape okay. Aku tengah pokai ni jadi tolonglahh :P
Jadi, disini aku nak mohon maaf buat kawan-kawan yang bertanya kenapa tak update post terbaru since couple months ago. "Aku busy lahh~" ni kan jawapan yang aku bagi korang. YA! sebenarnya aku tak tipu pun, itu lah realitinya. Bukan nk show off pelajar cemerlang ke ape tp busy dengan macam-macam persatuan sana persatuan sini. *kumpul MYCSD lah katakan. Hanya orang tertentu je tahu apa itu. HAHA.

Maaf dan maaf tu je aku boleh cakap. Lepas ni akan cuba sebaik mungkin untuk rajin mengadap laptop dan share cerita yang menarik walaupun sesibuk mana. Berhenti bertanya dari sekarang. OK? hihii. 

Kbai :)

No comments:

Post a Comment