Hear it.Feel it

Friday, February 1, 2013

| Bukan Mungkir Janji |

Last post yang aku ingat ialah apabila aku berkata bahawa aku akan rajin update blog pada awal Januari lalu. Dan kesudahannya, apah pun idak. Korang tak nampak lagi post aku selepas itu. HAHAHA. Ini bukan cerita lawak dan bukan juga kes mungkir janji ek. Memandangkan takde perkara yang best berlaku atau takde cerita best langsung sepanjang bulan Januari yang lalu maka takde lah post. Paham ke tidak? 

Habis tu, takan aku nak cerita pasei study, pasei aku masuk toilet, pasei assignment tak siap. Alamatnye tido ler korang depan laptop. 
Bosan lah cerita gitu. Tu paham-paham sendiri pun boleh. Tulis dalam diari sudah. Yer dak? HAHA. Untuk menunjukkan aku bukanlah seorang yang kuat beno menipunye, akan aku sediakan sebuah cerita menggelikan. Bukan cerita lawak yang menggelikan hati tapi menggelikan satu badan pun bolehhh tahu tak. So, target aku adalah DIA ??
.COMING SOON.

xoxo

No comments:

Post a Comment